Bullmamma!

Publicerat: 2011-11-24 Kl: 23:28:35 | I kategori: Allmänt


Nu kan jag verkligen kalla mig för bullmamma! Jösses! Åkte och handlade efter att vi gått och mött upp Anton på jobbet. Sen hem och lämna av man och barn så åkte jag och handlade inför kalaset som Anton skall ha på söndag. Vi kommer fira med lite glögg, pepparkakor, lussebullar, kärleksmums, kokostoppar å frukt. Självklart en tårta! ;)

Köpte även med mig Pad Thai ifrån nudelvagnen, sjuuukt gott! Jag och Anton kan lätt dela på en maträtt och bli mätta! Mer äter man ju bara för att det är gott, men det är fruktansvärt billigt 70:- för oss båda :) Kan rekomenderas!

Väl hemma och mätta i magen körde vi igång med lussebullbaket. Jag fick tyvärr enligt mig själv tag i ett riktigt tråkigt recept. Jag tyckte inte alls att det smakade någonting! Luft ... om nu det smakar något! .. Besviken, verkligen besviken. Följde ju receptet till punkt å pricka, men nästa gång får det bli något annar, helt klart! Så om ni ska baka, välj ett annat! Eller så var de ICA´s egna saffran som var skit, de sålde inte ens SantaMaria. Hmm..






Välkomna på smaklösa lussebullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0