Dagens tips: Personlig almanacka!

Publicerat: 2011-11-17 Kl: 13:24:27 | I kategori: Dagens tips!


Dagens tips: Personlig almanacka!

Ä
ntligen har min personliga almanacka kommit i brevlådan! Gjorde en sån här förra året, och självklart gjorde jag en till 2012 också! :) Är helnöjd med den och att man får dessutom designa den helt själv och utforma den precis som det passar en själv. Förra årets var i det gröna hållet så i år tog jag den i rosa. Lite väl mkt rosa blev det men det får jag leva med i ett år nu! ;) 275:- betalade jag för denna!









Det som är så himla bra är att man med hjälp av facebook kan lägga in de födelsedagar man vill ha med! Såklart kan du göra egna födelsedagar och även andra anteckningar som redan då blir printade i boken. Som ex. Gastons vaccination, istället för att skriva det själv så la jag in det på en gång! Smart va?
Den lilla notisen med sommardäcken är redan inlagda i boken, även kanelbullens dag osv.

Här är sidan du beställer din personliga almanacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0