Fullproppad?

Publicerat: 2011-11-21 Kl: 13:29:46 | I kategori: Allmänt


Har just kommit på att det är väldigt mkt att göra denna vecka.. Först å främst åka och handla en present till min kära hjärtevän som fyller 30! år den 28, så får försöka hitta på något riktigt skojj! Sen ska det då bakas, både bullar å kakor sen såklart också en tårta! Sen har jag fått en beställning på en tårta som ska vara klar tills på måndag nästa vecka, så det är lite förberedelser där också som skall hinnas med denna vecka. Kul!

Sen har lilltutan fan växt ur alla sina kläder... Byxorna sitter som korvskinn på benen.. så måste åka och handla lite nya kläder till henne. Dags för strl. 80! Jösses så fort tiden går.. :,( känns fortfarande som igår när vi kom hem med lilltutan! Sjukt att det snart är 9 månader sedan! Fick hem i brevlådan en sån där upong på 30% på kappahl och sen har jag några på lindex som ligger i plånboken! Bra med sånna tycker jag! :) Det går ju åt några kläder per dag om man säger så. Sen stimmar hon ju så jävla mycket ibland så det kommer en och annan kräka. Nu luktar det inte riktigt mjölk längre heller om man säger så....


Får bli en liten utflykt i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0