Hoppelihopp!

Publicerat: 2011-11-28 Kl: 15:29:38 | I kategori: Allmänt


Idag kom Li´s faster med lite sushi lunch :) Jag äter dock inte det så jag fick kycklingspett istället, mums! Kärleken fick en trevlig lunch på sin dag innan han ska iväg och jobba ikväll. Tråkig födelsedag :P

Li passade på att hoppa lite i sin gunga som hon fick av tjejerna och killarna på sin namngivelsedag.




Kanske inte så bra bild, men vad gör man inte då alla andra blev skit dåliga! Måste skaffa mig en bättre blixt.. såå tråkigt å fota när de blir skit kort. Gillar egentligen inte att fota med blixt inomhus, men vad gör man inte då det inte går annars?.. Pisstråkigt!

Väntar för övrigt på att mina tårtbeställare ska komma och hämta tårtan. Lägger självklart ut en bild så fort jag kan! Har ringt runt en massa viktiga samtal när jag kom hem. Betalat räkningarna. Ränka ihop Oktobers utgifter. Behöver dock inte dammsuga idag då jag gjorde det igår kväll :) Finns som sagt alltid något att göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0