Julpynt!

Publicerat: 2011-11-26 Kl: 21:55:01 | I kategori: Allmänt


Jösses! Lika produktiv idag också, men efter helgen är det slut och då ska jag koppla av och ta det lugnt! Fick sovmorgon till 11 idag av älskling, det behövdes,.. är så vansinnigt trött om dagarna så det är inte klokt! Har nog brist på något,.. För såhär trött är inte normalt! Men men igår natt var jag vaken till 01:30 och pysslade med tårtbeställning! Vad är det egentligen med att sitta uppe på nätterna, får bli slut med det! Dock inte förren efter helgen.. För antar att jag får sitta en stund ikväll också med Antons tårta tills i morgon! :)

För övrigt har vi varit duktiga idag och rensat ut våra garderober och byråar. Slängt massa skit och kläder som vi inte använder. Skönt! Även fast jag har en sambo som gärna spar allt, och jag är precis tvärt om! Vi kompletterar varandra, bra det! Sen hämtade jag jullådan nere i källaren och slängde fort upp julgardinerna och stakarna i fönstret. De blev inte ens strukna... men men, det får bli så nu! För i morgon är de kalas och första advent! I morgon innan alla gäster kommer blir det att dammtorka lite och göra i ordning för kalaset.

Nu har jag inte tid att sitta här längre, dags att täcka tårta och dekorera! Dock har jag inte så mkt att dekorera med Antons tårta, så det är skönt! :)









Hittade förr, förra årets julkort i en kartong nere i källaren! Min vackra fina Tex <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0