Morgonpromenad och plugg!

Publicerat: 2011-11-24 Kl: 12:27:58 | I kategori: Allmänt


I morse följde vi med pappa till jobbet! Vi tog en morgonpromenad tidigt i morse, och det var fan fortfarande mörkt ute! Vart är snön!? ... Jag vill ha snö så det blir lite ljusare här ute, skulle vara trevligt! :) Husse kastade massa pinnar med G och han ääälskar verkligen att jaga efter pinnar,.. När vi kom hem satte jag Li på golvet så hon fick leka lite med sina leksaker. Brukar byta ut dem så att de är olika iaf 1 gång i veckan försöker ja byta ut allihopa. Man ser verkligen när en favorit kommer fram, gullunge!



Efter de blev hon lite smågrinig och eftersom hon inte sov något i vagen så tröttnade jag praktiskt taget och slänge in henne i hennes säng. Ibland är det som att hon blir förbannad när man håller henne, försöker få henne att sova osv. Då funkar det bättre att låta henne vara för sig själv, då somnade hon nästan på en gång. Sov iaf i 1 timme, så nu ska vi käka lunch! Idag blir det pasta/köttfärs/cremefraisé/tomater som jag slängde ihop igår. Hade inte så mkt hemma, men det blev som en köttfärs. Gick iaf ner så det blir det till lunch idag! :)

Under tiden hon sov så har jag själv suttit och pluggat lite och tänkte åka och handla mig en stor pärm till all information och göra det lite mysigt! Blir trevligare att plugga då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0