Överallt och ingenstans!

Publicerat: 2011-11-25 Kl: 14:28:26 | I kategori: Allmänt


Idag har jag varit hos doktorn en sväng, gick bra så inget att oroa sig för! :) Sen åkte jag in på foum en snabbis och köpte en jacka jag vela ha sen jag såg min barndomsvän Emelie ha den på sig, såå fin!


När jag sen kom hem stod mina favoritblommor på bordet! Vita liljor! Åh min prins är väl för go! Underbara du!



N
u håller jag på och bakar tårtbotten till Antons tårta som vi ska ha på söndag. Igår natt efter allt bullbak så kom jag på att jag måste förbereda hans fyllning. Denna gång blir det AfterEight och päronfluff. Så nu är allt i kylen och väntar på att bli uppvispat och sen fylla tårtan. Blev sen igår kväll, närmare 01:40 .. Så var rätt trött i morse när klockan ringde vid 8:30 .. Men nu är jag på gång igen och sen i morgon ska det bakas ytterligare en tårta som ska till en vän vars mamma fyller år. Ska bli spännande att få pyssla lite med temat kring tårtan!

Li har börjat å visa rätt rejält när det inte passar henne längre och är hon dessutom lite trött så är det grinigt på kartan. Försökte ta henne med mig in i våran säng och mysa lite, men det blev ju 100 gånger värre.. La henne i sin egen säng så slockande hon efter lite knölande. Vi har för övrigt tagit bort babygymmet då hon verkligen inte vill ligga där längre, haha kanske dags :) Så nu får vår nya rutin bli att hon får sova en sväng i sin säng istället. Kommer nog funka lika bra det också.


Bus med giraffen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0