Tillbaka i Stockholm!

Publicerat: 2011-11-16 Kl: 14:35:09 | I kategori: Allmänt


Har varit lite mkt nu dessa dagar jag var i Borlänge. Men det har gått bra, huset är sålt och vi hann som sagt klart med städningen tack och lov! Pappa hade inte hunnit klart utan min hjälp, så det känns bra att jag åkte upp!m Han har fortfarande kvar saker i garaget. Så jag och Anton åker upp i morgon för att hjälpa honom med det sista. Sen ska jag även köpa lite nya gardiner och sätta upp åt honom så det blir lite fint där hemma åt honom. Kommer nog bli bra!

Igår tog jag, Mari, lillebror och lillasyster en repa på Kupolen, hittade ingenting som vanligt! Men ett måste att kolla runt innan jag åker hem. Mötte upp Emelie för en fika, men det blev lite stressigt. Får bli nästa gång som vi får ses under bättre förutsättningar. Längtar!

Anton mötte oss idag vid stationen på hans lunch! Mysigt! Nu är han dock och jobbar igen men han slutar vid 5 så då får jag pussa lite mer på honom! :) Sen ikväll är det tjejjkväll för hela slanten!! :D Twilight premiären! WooOOhoo! Har längtat som en tok, men vet att jag kommer få vänta ytterligare ett år igen efter ikväll... men ska bli sjukt roligt! Vi är 5 tjejjer som ska gå å kolla, så ska vi käka lite mat innan och mysa!




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Den är JÄTTE BRA!! Ni kommer inte bli besvikna :)

2011-11-16 @ 15:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0