Underbart besök!

Publicerat: 2011-11-23 Kl: 23:26:57 | I kategori: Allmänt


Idag kom min kära vän och gamla kollega, Linda hit direkt efter jobbet! Guud så länge sen vi sågs! Kan säga att vi pratade om allt mellan himmel och jord! Våra munnar gick i ett och med sig hade hon sin lilla borderterrier Griff! 1,5 år gammal. De gick super bra ihop och det var inga problem, de körde några vändor genom hela lägenheten sen la sig Gaston ner och busade med honom på golvet istället. Duktiga hund!






Det var mkt röj och bus, upp och ner!

Li fick en present av Linda & Danny!



Det var en supersöt liten mjukgroda!






Li älskar djur! Självklart ska hon vänjas på en gång! :)

Vi käkade tacos och tog en promenad med hundarna och jösses vad de busade och sprang! Så roligt! Griff var van med stora hundar och kunde röjja gärnet och trötta ut G så det var toppen! :) Älskar trötta hundar! Käkade dajmtårta som Linda hade med sig till efterätt! Mums! Kan säga att jag är proppmätt!

Linda lämnade även lite bra kursmaterial till mig inför tentan... kan säga att det var ingen dålig hög med papper och pärmar. Plockade fram mina anteckningar och kompendium.. Jösses säger jag bara! Det finns en hel del att läsa! Bara att börja sätta igång och plugga på!



Tack Linda för en kanonkväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0