Dagens tips: Nogger på halvliter!

Publicerat: 2011-10-10 Kl: 18:00:00 | I kategori: Dagens tips!


Dagens tips: Nogger på halvliter!

Här om dagen när jag var så sjukt sugen på glass så gick jag runt i frysdisken på ICA och till min stora förvåning hittade jag Nogger på halvliter! Hallååå hade ingen aning om att det fanns! Kan säga att den smakade precis lika som på pinnen och har tyvärr blivit min stora last.. Men jag kunde inte låta bli, den är så fruktansvärt god! Rekomenderas att ni provar! Det hade även kommit i smaker som päronsplit & lakritspuck. Har ingen aning, de kanske har funnit superlänge, men jag hittade dem förra veckan!


Mums!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej! Läser din blogg och gillar den skarpt! Kan säga att Päronsplitt glassen inte alls är lika god som på pinne... :)

2011-10-10 @ 18:32:49
Postat av: Jennifer

Gulle dig Heidi! <3

Då hoppas jag att alla ser det, men har du provat nogger? Den smakade precis lika! :D suupergott!

2011-10-10 @ 19:24:06
Postat av: Heidi

Nej, den har jag faktiskt inte prova, borde kanske göra det? :D

2011-10-11 @ 07:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0