Halloweenparty!

Publicerat: 2011-10-30 Kl: 18:17:11 | I kategori: Allmänt


I helgen var jag som sagt i Borlänge och skulle hämta hem vår kära hund! Hade turen att det var ett halloweenparty inbokat samtidigt! :) Li var hos mormor under lördagen, första gången som någon annan har nattat henne, gick tydligen jättebra och hon somnade vid 8 tiden och sov hela morgonen fram till klockan 6, egentligen klockan 7! :) Känns bra att ha gjort det också, att lämna ifrån mig henne till någon annan, men det tog emot lite, men nu vet jag att det har gått bra och då känns allt toppen! Jag fick chansen att roa mig själv! Hade sån tur att jag blev sminkad av Emelie för kvällens outfit!


:)

































Var en galen fest och det  blev lite mkt hallondricka där ett tag, men det bjuder vi på när man aldrig är ute! ;) Nu är jag hemma med hela min familj och njuter!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilket kuligt party! Men var tog läskiga bebisbilden vägen hahaha

2011-10-30 @ 18:51:04
Postat av: Jennifer

Folk tyckte den var otäck. Kanske var lika bra och ta bort den. Vad vet jag, jag tyckte det var en kul grejj! Men vissa har ju ingen känsla för skämt.

2011-10-30 @ 19:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0