Härliga måndag!

Publicerat: 2011-10-03 Kl: 22:03:55 | I kategori: Allmänt


Började dagen med att gå till jobbet och köra ett 4 timmars pass :) Skönt! Hann med väldigt mkt idag och det fanns att göra. Beställde hem lite grejjer, ringde och fixade så jag kom med på Specifik kursen del 2 eftersom jag födde barn då jag egentligen skulle gå. Så nu är det bokat! Sen efter jobbet träffade jag fina Sandra! Hon kom ut till värmdö så vi tog en fika på Dellan och snackade i 3! timmar! :)



Supertrevligt att träffas! Var såå länge sen! Men skönt att prata om allt mellan himmel och jord! Fina du! Efter lunch och fika tog vi oss ner till Djurmagasinet och tittade på alla fiskar och fåglarna :)

Sen gick vi tillbaka till jobbet för att ha personalmöte! :) Innan alla var på plats fick Li en leksak ifrån farbror Toffe

Det ska såklart börjas i tid och vänjas in med allt material djursjukvården har att erbjuda!

Tänk vilket underbart jobb vi har som får ha med oss våra barn på jobbet Sofia?! :) Li & lilla K satt fint i våra knän medans vi hade mötet och jag fick vara sekriterare och Li fick en egen penna eftersom hon skulle ha min hela tiden.. Efter en stund somnade hon så sött i mitt knä.. mötet var kanske inte så intressant för henne :) Så heela dagen var jag hemmifrån idag, kom hem vid 18:30 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0