Hela helgen lång!

Publicerat: 2011-10-15 Kl: 21:18:00 | I kategori: Allmänt


Kursen var helt kanon! Superbra och trevliga folk! Har lärt mig så sjukt mkt. Massor som jag redan visste också, så lite repetition. Men det behövs för att kunna klara av detta prov! Blev faktiskt lite sugen på att skriva provet! Får försöka sikta på till våren kanske? .. Skulle vara väldigt skönt att ha skrivningen klar och så bara jobba in tiden och kurstimmarna. Men vi får se hur det bli längre fram! Fick en smärre chock när jag skulle betala hotellet för övrigt.. Hur kan det vara så sjukt dyrt?! Flera av de andra kursmedlemmarna reagerade lika, så jag var inte den enda! Var inte direkt något lyxhotell som vi bodde på, men å andra sidan låg kurslokalen 1 minut bort. Men ändå. Li har för övrigt sovit heela natten lång, duktiga tjejj!

Kursen slutade vid 15:30 och Anton och Li hade mött upp Erika i Nordstan, så det var så kul att träffa henne! Hon hade precis kommit hem ifrån London så vi stannade från fre-lördag för att slippa åka hem så sent!


Lilla tutan sitter på golvet och pillade på den spännande mattan!


:)


Mina fina!

Vi spelade lite Mario party som är obligatoriskt när vi hälsar på Erika & Miguel! Li sov som en stock och vaknade vid 6 och ville busa! Min fina duktiga tjejj! Vi åkte rätt tidigt på morgonen för att komma hem i tid. Men vi ska ju tillbaka dit på torsdag så vi ses snart igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0