Jobbig natt!

Publicerat: 2011-10-10 Kl: 13:48:55 | I kategori: Allmänt


Natten var inte rolig... var så trött efter ridningen igår så jag tackar gud att jag gick och la mig någon timme på eftermiddagen. Var sååå trött och slut! Tar på krafterna att vara ute i solen och rida :)

Lilltutan har börjat somna tidigare inför kvällen, nu slocknar hon redan vid halv 8-8 och har sovit fram tills 7 ändå, vilket är superbra! Men så inatt vaknade hon pigg som en lärka vid 2 tiden.. Jösses! Anton viskade och frågade vad vi skulle göra och efter ett gemensamt beslut :p gav vi henne en flaska ersättning så slockade hon efter en liten stund. Vaknade av hennes prat igen vid 3 tiden och jag var så sjuk trött! ... Hon babblade på tills hon blev grinig då fick hon komma till våran säng och jag ammade henne lite. Vanligtvis brukar hon ju somna av det men icke.. sen låg hon och rev och klöste mig överallt och när jag vände på mig slet hon i håret istället.. Puttade över henne mer till Antons sida och efter en stund somnade hon igen. Vaknade ytterligare en gång vid 6 tiden och eftersom jag skulle upp å jobba så lät jag henne ligga å prata i vår säng medans jag gick ut på soffan och sov en timme till. Anton är inte så känslig för ljud och vaknar inte så lätt.. Jag vaknar så fort hon piper till.. För och nackdelar ;)

När jag kommer hem efter jobbet får jag höra att de legat och dunat till 10:15! ... Jäkla unge! :) Men men, hon kanske hade en dålig natt, får hoppas det blir bättre ikväll, annars ska jag hålla henne vaken till midnatt!


Gäääsp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0