Baby fotoalbum

Publicerat: 2011-09-13 Kl: 21:24:26 | I kategori: Allmänt


Sitter och funderar på hur jag ska göra,.. Ska såklart fixa ett fotoalbum till min lilla tjej! Men frågan är om jag sa göra en fotobok, köpa ett vanligt album å klista in å skriva själv eller om jag ska köra på ett scrapbooking album så jag kan köra personliga sidor till henne istället. Svårt val! Men det lutar åt scrapbookinghållet. Men det tar tid.. å tid är inte min bästa grej, men som sagt! Det är bara att börja så faller det sig nog naturligt hur mkt man hinner göra per dag/vecka. Det gäller bara att ta sig tid! Jag älskar ju att pyssla så det blir nog det i slutänden. Men man kan ju scrapbooka på papper som är inbundet i en spiralbok ändå, men frågan är om man vill ha dem i plastfickor för att bevara det så mkt som det går. Kanske blir knöligt om man kör direkt i pappersalbumet... Någon som vet?



Jag får fundera vidare! Men skriv gärna hur ni har gjort om ni har gjort något album.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0