Barnvakt!

Publicerat: 2011-09-27 Kl: 22:35:28 | I kategori: Allmänt


Här går det undan med barnvakt! Från att inte ha haft en enda barnvakt på snart 7 månader så blev det 2 stycken på 4 dagar! Fick ett samtal från en kollega som frågade om jag kunde hoppa in lite snabbt på kvällspasset, så jag ringde och frågade farmor om hon ville vakta Li en sväng på kvällen, och hon var inte sen på att tacka ja! :) Anton repade med sitt band så då fick farmor ha Li alldeles för sig själv och vad jag har hört så hade det gått jättebra! Snäll och inte varit ledsen en enda gång! Det är vår tjejj de! :) Oftast alltid lika glad med ett stort leende på läpparna! De hade även varit och hälsat på gammelmormor Hilda, vad bra! :)


Farmor & Li på BB, 2 dagar gammal :)

Eftersom hon var så snäll så kan jag tänka mig att Farmor vill låna henne någon mer gång, kanske ska passa på då det snart är premiär på Twilight, breaking dawn! SF anordnar Twiday då de visar alla fyra filmerna i sträck! Woho! Jag längtar! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0