Borlänge visit!

Publicerat: 2011-09-24 Kl: 09:37:32 | I kategori: Allmänt


Igår efter arbete packade vi bilen och åkte till Borlänge! Blev snabbt bestämt eftersom vi behövde hundvakt tills jag ska på kurs i Göteborg. Denna helg var den som passade oss båda. Så Gaston ska få vara hos farbror Daniel ett par veckor tills kurserna är klara. Det mår vi båda bara bra av, han slipper höra mitt tjat och jag slipper tjata. Tror har han två rejäla vaxproppar i öronen...
I morse vaknade vi upp hos mamma och Li sov från 20.30-07.00! Skönt! Trodde hon skulle vakna innan men hon sov på hela natten. Fick lov att byta plåster idag då halva plåstret hade rullat upp, såg mycket finare ut nu med! Så på måndag kommer det garanterat vara helt läkt om inget inträffar nu såklart! Skönt! Tog bild, men hade såklart inte med mig laddaren till kameran.. typiskt!
Bjuder därför på en bild från mammas kamera!
Nu ska vi ut å kolla efter en overall, få se vad Borlänge har att erbjuda. Sen blir det till att hälsa på folk lite överallt. Hem till pappa och hämta de sista kartongerna innan han flyttar såklart säga hej också! Sen ska vi se till att träffa gammelmormor Viola, Moster Lina, Morbror Emil, Mari, Viola & Ingemar. Sen såklart alla kära vänner!
Få se vad den soliga dagen har att erbjuda! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0