Dagens tips: Babygym med kanter!

Publicerat: 2011-09-06 Kl: 11:21:58 | I kategori: Dagens tips!


Dagens tips: Babygym med kanter!

H
ar haft mitt babygym på soffan hela tiden men nu vågar jag inte det längre, för här knölas det och rullas runt så därför fick det nu flytta ner på golvet. Jag fick detta babygym av Sofia och det har verkligen varit toppen! Ett gym med kanter är verkligen guld värt! Jag har utan tvekan kunnat lämna henne i gymet och varit säker på att hon har legat kvar, och inte rullat ur. Den har höga fina kanter som är mjuka och Li brukar hänga benen över kanten och så sover hon så gott! Färgerna är helt magiska och det är kul med en liten färgklick i hemmet. Hon älskar sitt gym och har legat där sen hon var nyfödd. Det är även här hon sover under dagen och har gjort sen liten.


Li 1 månad




Li 2,5 månad


Stort nog för 2 kusiner!


Trött


Li 5 månader


Idag 6månader 4 dagar

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart är gymmet köpt nånstans? Man kanske ska skaffa ett till Wilma. =)

2011-09-06 @ 12:26:16
URL: http://meejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0