Dagens tips: Vakuumpåsar

Publicerat: 2011-09-27 Kl: 10:51:00 | I kategori: Dagens tips!


Dagens tips: Vakkumpåsar!

D
et var faktiskt min syster Jessica som tipsade om detta för ett bra tag sedan men tänkte iaf dela med mig detta till alla er som inte vet hur, vart och i ni ska förvara era bebisars urvuxna kläder. Vakuumpåsar såklart! Kan man packa hur mkt man vill beroende på storlek på påsen och så använder man dammsugaren till att suga ur luft så har man ett mkt lättare paket att lägga undan!



(Denna bild är ifrån Fyndtorget)

Jag ska köpa på mig sånna här, inte bara för att det är smart utan dem förhindrar dålig lukt, mögel, kläderna slits inte. Tänkte även köra så med vinterjackor, täcken och kuddar som man inte använder utan tar fram när de kommer gäster osv. Toppen ju! Finns lite överallt på nätet om man googlar, vet att biltema & coop också har sånna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0