Fredagsmys!

Publicerat: 2011-09-16 Kl: 21:21:58 | I kategori: Allmänt


Idag var jag och jobbade 4 timmar! :) Var kalas, fick plocka ihop lite och kolla över mina varor i butiken. Blir lite nervös när det är tomt i skåpen och orolig att det tar slut! Men det får vi hoppas att det inte gör. Sen åkte jag och handlade lite så käkade vi lite lunch, Elin & Olle kom över på lunch. Jag & Elin åkte iväg till WeraLenas medans Anton & Chris hade ungarna för att titta på lite scrap till våra album vi sa göra :) Har en hel låda här hemma men finns alltid nytt man kan hitta... Dags att göra slut på det man har först kanske! Men men :)

Sen käkade vi även middag ihop! Trevligt värre och nu har Anton och Chris dragit iväg till en spelning medans fruarna får vara hemma med ungarna, nästa gång är de vår tur! ;)

Kollat på Idol ikväll och myst med Pyret som nu sover! Får se hur länge hon tänkte sova inatt. Hon vaknade inatt igen! Hon slutade ju med det när jag började med godnattvälling, men igår natt vaknade hon vid halv 2 ändå! ... Usch så bortskämd man är... Hon somnade dock om igen ganska snabbt. Jag tror mer att hon vaknar av en mardröm än att hon är hungrig. Vi får se inatt.. skulle vara skönt om hon sov hela natten :) Men det är ändå lite mysigt när hon vaknar och man får snusa lite på henne, vår lilla tjej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0