Handlat kläder till liten!

Publicerat: 2011-09-28 Kl: 16:03:29 | I kategori: Allmänt


Idag fick jag nog av tomma byrålådor! Får tvätta stup i kvarten för att ha rena bodysar åt Li. Så nu passade jag på att handla på mig lite kläder åt henne på Lindex, Kappahl, Cubus & Brisak.


Det blev:

7 bodysar
2 par byxor
1 pyjamas
2 par strumpor
4 pippi dreggellappar

Allt detta för för 650:- Tänk om man själv kunde hitta så pass mkt kläder för sån liten peng. Verkligen toppen när man kan plocka på sig " Ta 3 betala för 2" OM man nu behöver så många, annars kan det lätt bli att man köper bara för att. Sen blir jag lite less på att det alltid ska vara dessa färger... men det finns ju inga kläder som inte är så pass färgglada som ändå är "tjej" kläder... Men lika bra å göra henne till en färgklick medans jag får! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0