Personalmöte med fika!

Publicerat: 2011-09-05 Kl: 22:47:18 | I kategori: Tårtbakning


Jag har fått min första beställning!

Jobbet ville ha en tårta för att Maria slagit rekord och självklart tackade jag ja till att fixa en tårta! Det skulle finnas något gult för att symbolisera den gula veterinärbilen, sen något med Stockholms gårdsveterinär såklart.




Efter lite planering och fundering blev det tillslut såhär







Tårtan innehöll Marabou mjölkchoklad/jordgubbsfluff. Tårtan var i övrigt gjord på dekorfondant, marsipan och sp.
Fick fina kommentarer där folk inte ville skära i tårtan och att den var supergod! Lite besviken då jag fortfarande, trots att jag fodrat den så tycker jag den svettas och chokladfluffet blev lite rinnigt. Men den var god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0