Sockerblommor

Publicerat: 2012-04-22 Kl: 21:49:53 | I kategori: Tårtbakning


Har fortsatt spinna vidare på att dekorera med blommor. Fick lite mersmak när jag och Victoria pysslade hemma hos henne. Dessa är gjorda igår kväll som jag sedan lät torka över natten. Gjorda i gumpaste.




Målad och klar!


Detta är en egen variant av en orkidé, vet inte om det finns någon som ser ut såhär på bladen.


Färdigmålad!

Är verkligen nöjd över dessa då de är mina testpiloter! Ju fler man gör desto finare och bättre sägs det ju bli, så ska bli spännande att se vad vi kan hitta på nästa gång! Måste bara köpa på mig lite fler färger. Finns ju en uppsjö av dessa olika orkidé varianter. Tänk att få dekorera en bröllopstårta med orkidéer? Supersnyggt ju!

Denna döper jag till Jennacea Orcidaceae ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0