Äntligen klar!

Publicerat: 2012-08-29 Kl: 20:38:00 | I kategori: Loppisfynd


Nu ska ni få se mitt efterlängtade projekt! Hade sen förra sommaren, då Li var spädbarn sett en sån vacker växasäng. Det satt en lapp om sängen i mataffären och jag stannade varje gång jag var in för kolla på anslagstavlan. Jag tog till och med en lapp den sista veckan för att ringa. Dock kostade den 1000:- och det var lite mycket pengar just då man fått barn och var föräldraledig. Dessutom skulle den ju inte använas på en gång heller. Jag kan ärligt säga att jag ångrade mig något så fruktansvärt mycket! När lappen var borta var sängen borta. Har tänkt mycket på den och efter några månader kom tanken tillbaka. Började leta växasängar på blocket, flera månader satt jag och letade. En dag i juni året efter dök samma säng upp och jag ringde direkt! Sängen blev min för 450:- Jag var överlycklig när Anton åkte iväg för att hämta den!
 
Sedan har den stått på altanen redo att göras i ordning. Den var i furu från början, men jag ville såklart att den skulle vara vit! Efter kvistlack och målning blev sängen såhär:
 
 
 
 
 
Jag är kär! Det är så himla roligt när man hittar något man älskar och sedan lägger ner sin själ och får se förvandlingen! Hon sover dock inte i den inatt då ja tyckte den luktade lite fortfarande, så premiären får vänta lite! Hade ju dock lovat Er en bild på mitt projekt, så självklart håller jag vad jag lovar! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Skitsnygg!!

Svar: Åh tack!
Jennifer

2012-08-29 @ 21:04:33
URL: http://linnleidero.wordpress.com
Postat av: Madde

Jättefin! Förstår att du blev lite kär...

Svar: :) Tack!
Jennifer

2012-08-30 @ 00:15:52
URL: http://ylen.blogg.se
Postat av: Monica Wadström Crone

Du är så pysslig och duktig.Sängen blev jättefin ,jag hade en lika dan när jag var ung men bredare en gammal fin som hade gått i arv, när jag flyttade blev det ved ingen mer än jag tyckte om den.

Svar: Tack! Ja jag är supernöjd! :) Nej men usch så får man inte göra! :/
Jennifer

2012-08-30 @ 08:40:05
Postat av: Frida

Jäklar vad fin den är, en riktig prinsessa säng :)

Svar: Tack frida! Jag är supernöjd! :)
Jennifer

2012-09-01 @ 10:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0