Dagens tips: Namnmärkning!

Publicerat: 2012-08-26 Kl: 23:03:00 | I kategori: Dagens tips!


Dagens tips: Namnmärka kläder och dyligt! 
 
Jag har googlat efter massor med namnlappar osv. för att namnmärka Li´s kläder till dagis. Ja jag vet att många tänker, "Varför inte bara skriva med en namnpenna" - Det är för att jag tycker det är så himla fult och jag vill ha det snyggt och prydligt! Jag är lite pedant av mig..
 
Har kollat på massor med sidor som har dessa påstrykbara namnlappar, mina namnband, vävnamn, namnlappar osv. men jag ville ha något som inte skaver, inte är så dyrt och tillslut hittade jag dessa transfer namnlappar!
Här får jag skriva vad jag vill så blir det som ett vanligt tryck som finns på t-shirts. Inget skav, inget irriterande för huden, perfekta med andra ord! De ska dessutom tåla tvätt lika bra som en tröjja med tryck, om man nu gjort rätt såklart. Får hoppas de håller vad de lovar, har namnmärkt lite av Li´s saker som hon har på dagis. Kanske inte behöver märka alla kläder, men de som vi är rädda om och som är av lite dyrare märke. De vill man helst inte att någon annan unge får med sig hem. 
 
Klipper ut namnet, lägger på och stryker på i 10 sekunder
 
Väntar tills det har svalnat, stryker lite med fingret och titta så fint!
 
Provade på gummistövlarna
 
Perfekt! Hoppas de sitter lika bra där inne, vi får se, det är ju lite "ulligare" men förhoppningsvis mkt finare än kletet som blir av namnpennan. 
 
Stryker på 
 
Åh titta så fint! 
 
Li´s dagisväska som hon fick ifrån farmor i 1års present!
 
Tadaaaa! 
 

Jag är supernöjd! Uppdaterar igen efter tvätt, så får vi se hur jag tycker sen! Än så länge är ja grymt nöjd!
 
Du hittar dessa transfermärken HÄR
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0