Veckan på dagis!

Publicerat: 2012-08-11 Kl: 12:32:05 | I kategori: Dagis


Har som sagt gått toppen! Som jag räknade med faktiskt, jag trodde att det inte skulle vara några problem, och det har det inte varit heller. Igår lämnade jag henne redan vid dörren och vi vinkade och sa hej då. Hon gick med fröken in i rummet för sångstunden och fruktsamlingen. Det kändes lite i mamma hjärtat, men jag är glad att hon är så pass lätthanterlig. Än så länge! Vi får se, kanske kommer hon på att hon ska vara där och då kanske det inte blir lika roligt, eller så accepterar hon det och kör sitt race, hon brukar vara rätt bestämd av sig så det får vi nog veta tids nog. Min starka lilla tjej!
 
Hon hade ätit bra och sovit ca 1 timme, och mellisen slank ner den också, så inga konstigheter där heller. Hon hade fått lite sand på tröjjan när de lekte i sandlådan, då hade hon blivit lite tjurig, men de gick över lika fort som fröken hade borstat bort det. Så himla mysiga och trevliga fröknar! Gud så bra det känns! Alla verkar toppen som ja sa innan, och de är så himla gulliga mot barnen! Trodde de skulle vara värre att skola in henne, men ja är glad att jag satte henne på ett dagis som jag hoppades och tro är rätt! 
 
Li & Lena
 
Bus inne i lekrummet!
 
En liten smygbild från buskarna innan jag gick hem! 
 
Hoppas lämningen funkar lika fint som de senaste dagarna så kommer detta bli toppen! :) Vår stora lilla tjej har äntligen börjat på dagis! Det är helt otroligt, overkligt och superstort för mig! Känner mig nästan lite gammal! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0