Äntligen julledigt!

Publicerat: 2012-12-21 Kl: 22:08:40 | I kategori: Allmänt


Ääääääntligen är det julledigt! Gud så underbart! Bara koppla av, drömma sig bort i soffan! Eller så ska jag städa, plocka ur Li´s gamla urvuxna kläder, städa ur förrådet och ställa upp granen! Ut med det gamla och in med det nya!   Ha julaftonsmys med Antons släkt och sedan bär det av mot Dalarna! Där min mormor fyller år och Li ska träffa sin mormor och alla släktingar på min sida. Vi ska hälsa på 2 nykomlingar till våran familj! Lilla Olivia & Gustav som precis har anlänt och så blir det mys med Gaston såklart som har haft träningsläger hos Daniel! Mycket ska hinnas med på dessa få dagar! Förhoppningsvis så hinner vi med lite av det vi planerat iaf! Brukar alltid bli en massa "måsten" när man åker upp och ångest för att hinna träffa alla man vill träffa! Jag vill hinna dela mig i tusen bitar så jag får vara med överallt, men man får ta det den mänskliga vägen helt enkelt, mer kan jag inte göra.
 
Mormor & Li på julafton -11 
 
Nu har jag precis kollat på svenska hjältar galan och är helt svullen i ögonen! Vilka fantastiska människor! Helt otroligt vad en människa kan göra för en annan. Man kan inte hjälpa alla människor men man kan alltid hjälpa någon i sin omgivning som Emerich sa! Jag fortsätter min kväll framför tvn och väntar tills min kärlek kommer hem efter kvällsjobb! Sen blir det förhoppningsvis en liten sovmorgon om tutan behagar sova lite, liiiite längre i morgon bitti. Den som lever får se! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0