Terrängfordon!

Publicerat: 2012-12-20 Kl: 22:42:49 | I kategori: Allmänt


Idag äntligen... strax innan allt går förlorat har jag iaf varit och tagit ett passfoto för mitt terräng/skoter körkort som ska bytas ut! Tydligen så får man ett med bild och alltihopa nu! Förut var det bara grönt, men nu ska det ju synas att man är skoter/terränhjuling förare! haha! Detta körkort fick vi genom skolan efter utbildning och prov!
 
Så i Sickla foto fick jag 8! av dessa urtjusiga! foton för 225:-! spänn.... är inte de lite dyrt eller? ..
 
Julklapparna är fortfarande på villovägar om de någonsin kommer komma fram... Vi får se! Det absolut roligaste skulle ju vara om de kommer fram i morgon lixom! Då skulle julen vara räddad! Men sån tur har jag nog inte... Får bli ett tomt kuvert för släkten på julafton! Men det gör väl inget! ;) 
 
I morgon efter jobbet ska ja försöka städa lite, pyssla ihop hemmet så det blir juligt och vackert! Kanske till och med ta fram granen?! Men det får nog bli på lördag förmiddag när Anton är hemma så det blir lite mysigt! Li kommer nog tycka det är himla roligt med julgran och alla kulor! Längtar! NU sova, ska upp vid 6 då jag öppnar kliniken! Sova, duscha jobba! Sen är det ääääntligen julledigt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0