Kakburken!

Publicerat: 2012-02-17 Kl: 22:40:52 | I kategori: Allmänt


Idag har jag jobbat på förmiddagen, gick som vanligt hur bra som helst. Köpte ett nytt halsband till lilla O eftersom hans har gått sönder och var stenhårt. Vet inte vad som kan ha hänt om det har frusit eller bara stelnat för att det var gammalt, vad vet jag. Nu fick han ett bling bling!


Brukar inte gilla sånna här halsband, men detta var fint tyckte jag! Dessutom det vi hade som var mjukt, så det fick lov att bli detta. Självklart sitter det en liten namntub på också. Är så rädd att han skulle försvinna så han är både öronmärkt, chippad och har halsband. Så något borde finnas kvar om han skulle tappa bort sig.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag tog jag bilen till Kakburken som ligger i Järfälla! Kände att det var dags att införskaffa lite efterlängtade varor som jag suktat länge på, så idag fick det bli en tripp dit! Kom hem med flera superfina saker som ska bli roliga att använda! :)


Lite nya torrfärger och utstickare :)

Har ju 4! doptårtor som ska stå klara tills på söndag till min fina vän Angelica! :) Självklart ville jag hjälpa henne att göra dessa tårtor! Finaste lilla Liam! Hade dessutom sån tur att Angelicas mamma fixade tårtbottnar, då det annars skulle tagit sjukt lång tid att färdigställa alla tårtbottnar. Det tar ju sin lilla tid, så det sparade väldigt mycket tid för mig. Så jag kunde tänka på dekoration istället! Hela kylen har för övrigt varit full av geischa fluff och hallonmousse. Har fyllt alla tårtor så nu står det och gottar till sig i kylen under natten för att bli spacklade i morgon. Ska bli spännnade att se hur detta kommer sluta. Hoppas verkligen de blir som jag tänkt mig :)



Nu ska jag pilla lite med dekorationen! Ni får såklart se tårtorna på söndag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0