Syster kärlek!

Publicerat: 2012-02-16 Kl: 15:51:22 | I kategori: Allmänt


Idag åkte jag och Li till min kära storasyster :) Har inte setts på ett par veckor pga. sjukdom och kurser, men nu tog vi tag i det igen så mysigt! :) Vi käkade lite pannkakor till lunch och lekte med barnen. Lilla Lo är så söt! Hon har vuxit massor sen sist jag såg henne, fina tjejen! Ian var dock på dagis så jag hann inte träffa honom! :( Får bli nästa gång så får jag vara kvar tills han kommer hem så vi får träffas också :) Om inte kanske de kommer på Li´s kalas så då får vi ju träffas!

Fick även med mig hem skott ifrån hennes sjukt stora fina blommor, älskar verkligen hennes växter, stora och fina! Har fått ett skott i våras tror jag det var, som har vuxit massor, men skulle behöva lite mer så det fyller ut. Så fick med mig ett gäng hem idag! Så nu står de på odling så de ska få rötter.




Se så fin! Ska dock ge mig iväg och köpa en till kruka samt en liten stålpinne så de kan växa runt denna. Ser lite klent ut nu, men de blir snart bättre! :) Nästa gång får jag ta några fler skott av syster så blir de så fint så!

Tänkte när jag ändå höll på att jag skulle visa vår vackra tv-bänk! :)


Vit, "gammal", shabby chic! I Love! Är så sugen på att fixa i ordning vardagsrummet nu också, med nya tapeter så det blir fint någon gång,.. men det tar sin lilla tid. Vi håller ju på att bygga vårt kärleksnäste, så då får de väl ta lite tid. Håller för övrigt på att hinna klart med Li´s bokhylla. Men det är inte det lättaste att få tiden att hinna till allt man vill. Har lite mkt nu på gång, men den ska stå klar till kalaset! Så är det bara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0