Tillbaka!

Publicerat: 2012-02-27 Kl: 20:35:03 | I kategori: Allmänt


I helgen har det inte varit någon uppdatering över huvud taget! :) Har varit så skönt med lite semester ifrån datorn också! har nämligen varit i Borlänge hos mina underbara vänner! Har bott hemma hos fina Emelie och blivit rejält omhändertagen, mys på hög nivå! Blev en del glas vin och redbull! :) Firade flera vänner som fyller/fyllde 25 år, så det blev en brakfest med reserverat på krogen och utsökt middag!

Tack alla mina fina underbara vänner för en kanonhelg! Har varit helt underbart att vara lite själv, även om jag längtat efter mina små hjärtan hemma, så har det ändå varit skönt att bara vara Jennifer. Blev mys när jag kom tillbaka till storstaden också, så har haft en kanon helg och söndag. Nu tar vardagen vid igen och vår lilla tjej fyller snart 1 år och det är helt sjukt. Vet inte hur jag ska säga, men det känns så himla overkligt fortfarande! Från och med nästa vecka kommer jag även att börja jobba mer och Anton går på pappaledighet 2 dagar i veckan. Kommer bli toppen, men lite jobbigt också såklart!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Har jobbat som vanligt idag och Li har varit med farmor. De har varit ute på promenader och busat i leksaksaffären och Li hade fått hem en sån där som man kan ruska på så spelar de.. ? Kommer inte på vad de heter, symbal? Jaja, så hon har ruskat på den och spelat här hemma. Fick även hemlagade köttbullar som stod på spisen, kanske borde farmor flytta hit? :D

Tutan sover sen en timme tillbaka och jag har betalat de där roliga räkningarna, plockat lite och latat mig i soffan! Har lite att göra tills helgen känner jag, men det är saker man inte kan pyssla med på kvällen så sent.. typiskt! ... Får ta nya tag tills i morgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0