Dagens fynd!

Publicerat: 2012-01-16 Kl: 18:08:58 | I kategori: Renovering


Kolla vilken skönhet!







Har suttit och letat efter något att ha inne på Li´s rum, har inte riktigt vetat vad jag vill ha för slags möbel, men något som hon skulle kunna ha leksaker på eller någon slags förvaring. Hittade denna underbara lilla möbel på blocket och ringde! Den fanns kvar, slängde mig i bilen och plockade upp den direkt! Betalade 200 kronor!
Den är handgjord men ska målas vit. Den kommer bli helt underbar! Passar den inte när den väl är klar så får den väl åka ut på blocket igen, men förhoppningsvis blir det som jag tänkt mig! Jag är väldigt glad över mitt fynd!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Superfin, spännande att se när den blir vit. Ha det bra. Kram Mimmi

2012-01-16 @ 18:35:25
URL: http://hemmetarminvra.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Ja! Jag hoppas den blir som jag tror! :) Du är så duktig med dina renoverings objekt! :)

2012-01-16 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0