Doptårta till Oliver

Publicerat: 2012-01-08 Kl: 15:13:49 | I kategori: Tårtbakning


Har varit lite nervös över dessa tre doptårtor då det har varit sjukstuga hemma hos då Li åkte på någon kräksjuka. Väntade med att baka tårtorna in i det sista och på så vis försäkra mig om att Li var frisk ifrån magsjuka. Efter 48 timmar utan kräks så kan man vara säker på att magsjukan är över sa sjuksköterskan som jag pratade med på vårdguiden. Självklart informerade jag köparen att vi varit sjuka. Vi bestämde oss för att baka på, så här är resultatet av mina doptårtor.









Tårtorna är fyllda med hallongrädde och geischa fluff
Spacklade med grädde och täckta med dekorfondant och marsipan.
Bebis och filt dekoration är gjord i sugarpaste.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!

Du gör fantastiskt fina tårtor och det är en liten tjej som fyller 3 år den 22:a januari och jag undrar om det finns någon möjlighet att beställa en hello Kitty tårta till henne? Hon skulle bli så jätteglad! Om du kan tänka dig att göra det, hur mycket skulle det kosta då?

Hälsningar Sofia

2012-01-10 @ 21:28:23
Postat av: Jennifer

Hej Sofia!

Jag har mailat dig på din mail, så tar vi alltihopa där :)



MVH Jennifer

2012-01-11 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0