Inredning & Sh`Bam

Publicerat: 2012-01-26 Kl: 21:47:09 | I kategori: Allmänt


Hela dagen i princip har jag suttit och tittat på massa fina bloggar, kollat inredningstips, hittat lite nya affärer. Har hittat en superfin tv bänk som jag blev helt kär i! Igen.. haha :) Men denna är helt i min stil! Till och med Anton tyckte den var fin, så varför inte? Har kollat på blocket flera gånger och flera dagar, veckor efter en bra tv-bänk, men ingen som passar in. Den måste vara rätt bred eftersom tvn är så pass stor. Så nu kanske vi har hittat en, inte riktigt bestämt oss. Men det lutar åt den iaf, visar bild sen om vi bestämmer oss :)

Har även kommit på att jag nu måste måla över fondväggen i Li´s blivande rum. Först var det tänkt att den skulle bli rosa, men nu har jag ångrat mig igen och hela rummet ska vara vitt. På den enda väggen kommer dock denna underbara väggsticker sitta! Li fick den av mormor i julklapp, så nu ska den upp!


Dags att börja inreda hennes rum, men har kollat så mkt på olika inredningsbloggar, och bilder så jag ändrar mig varje gång. Vilket är sjukt jobbigt då jag tror mig tycka en sak, så ser jag något ännu finare så ångrar jag mig. Detta gäller dock möblerna, trädet är redan det finaste i rummet!

Har varit på gymmet nu regelbundet och det känns så jäkla bra! Pigg, glad och motivationen är på topp! Har faktiskt aldrig känt såhär förut, kanske kommer det funka? Träffade även på min PT idag som sa att han var nära att ringa mig då jag inte varit där på flera månader, men att han såg mig i förra veckan och har haft koll på mig med mina inloggningar. Känns toppen! Har en liten bakup! Så så fort jag känner att jag börjar vissna igen så ringer jag för ett möte :) Jag har kollat på gamla bilder på mig, och jösse så hot jag var! Ska bli det igen, snart så! haha, men det ger en liten morot!

I morgon kommer finaste Linda på besök, ska bli mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sara Holtenkrans

Åh vart har hon köpt de trädet?? :D Jättefint

2012-01-28 @ 15:13:15
Postat av: Jennifer

Det är köpt på internetbutiken Lekvira.se :)

2012-01-28 @ 15:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0