Sh`Bam & Tårtbakning!

Publicerat: 2012-01-21 Kl: 18:42:34 | I kategori: Allmänt


I morse käkade jag en snabb frukost, 1 ägg på havreknäcke med kalles randiga! Mums! Sen ett glas juice till de, sen var det bara å klä på sig och kila vidare till gymmet. Jag var helt inställd på Zumba då de brukar vara på lördagar klockan 10, så när ja kom dit så sa hon att det inte var någon Zumba, men att de istället var Sh´Bam! Ungefär som Zumba sa hon, dock 45 minuter. Perfekt! Jag körde först en 20 minutare på bandet för att värma upp, men det hade man ju inte behövt,.. men dock 130 kalorier fattigare efter den vändan på bandet, lätt värt! Sh´Bam var som Zumba, fast lite snabbare och lite nytt. Jag gillar ju Zumban, just för ja nästan lärt mig å så gillar ja reggatonen i Zumban, men det här var superroligt! Undra hur många kalorier man brände på detta pass, dyngsvettig och superglad gick jag därifrån iaf! Skönt!



Hem för en dusch och sen var det bara att täcka och spackla tårtan som ska levereras i morgon klockan 9:30 :) Till en liten Hanna som fyller 4 år som ska få denna tårta! Jag fick till en superfin tårtbotten och den var rak och jämn, perfekt att spackla! Tycker det kan bli lite knöligt om man inte lyckas få den raka fina tårtbotten. Lättare att spackla när grunden är rak. Sen lyckades jag väldigt bra med kanten också, är väldigt nöjd! Kitty är klar sen igår, så hon står och väntar på att få pryda tårtan. Ikväll tänkte jag dekorera och fixa det sista, gör det när Li har somnat, så man får lite lugn och ro :) I morgon bjuder jag självklart på hur tårtan blev, så ni får vänta tills dess med att se mitt verk. Men den som väntar på något gott, väntar alltid för länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0