Vårat Nyår!

Publicerat: 2012-01-01 Kl: 12:31:02 | I kategori: Allmänt


Huur fint Nyår som helst! :) Vi käkade god mat och alla njöt av den fina maten! :) Emmelie är ju kock, så vi fick helt perfekt kött, skagenröra och alltihopa! Mums! Så kul att vi ändå blev några stycken!


Ungarna kunde inte vänta! :)

Mamma & Li


Elin, Olle & Chris!


Jag, Li & Anton


Emmelie & Claes


Angelica & Micke












Lite bus blev det såklart också! :)

Tolvslaget närmade sig, alla tre ungarna sov och vi knäppte på alla babymonitorer och gick utanför dörren för att skåla in det nya året!






Jag & min kärlek!






Nästa år ska jag tända en sån här! Absolut! Hur fint som helst!

Skulle aldrig i mitt liv slänga ut pengar på raketer/smällare, det kan gott andra göra, för jag ser det ju precis lika bra som dem + att jag har mina stålar kvar! :)


Skååål för 2012!








Tack alla fina för ett underbart nyår!

Nu är det ett nytt år, men jag är så nöjd över mitt 2011 så det finns inte. Det har helt klart varit det absolut bästa året då våran lilla tjej kom till oss! Jag säger som alla andra, detta år som kommer kan bara bli bättre! Ska bli så spännande att följa hennes utvecklig och jag älskar min kärlek över allt annat! Jag kan inte ha det bättre!
Hoppas ni får en fin fortstättning på det nya året! Dags att göra det man vill göra och den enda som kan se till att det blir så är Du själv, slå klackarna i taket och gör det du vill!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0