Med vagn!

Publicerat: 2012-07-06 Kl: 19:26:56 | I kategori: Allmänt


Efter mkt letande i flera dagar, besökt olika butiker.. rullat runt överallt! Det stod mellan en chicco liteway eller en emmaljunga scooter 2.0 Sen kommer massa tankar,.. en paraplyvagn som endast funkar i sommar typ,.. små hjul, går ej å köra på grus... men toppen för övrigt! 
 
Chicco liteway 
 
Emmaljunga scooter 2.0
 
Sjukt svårt att välja då ja kände att jag ville ha en lättare vagn och visst att denna Emmaljunga är lite mindre, men inte tillräckligt för min smak. Känner att den är alldeles för lik den vi redan har (Emmaljunga citycross) Jag ville gärna ha lite svängbara hjul så man slipper trycka ner varje gång man ska svänga. Gick en sista gång till Lekit/Babyproffsen som vi har här i Mölnvik och hittade den perfekta kombinationen! Anton vill ju gärna ha stora hjul, och jag vill också ha stora hjul som är smidiga men svängbara :) 
 
Då hittade vi Emmaljunga Scooter S
 
Denna vagn fick följa med oss hem! Just detta utförandet också!
Kunde inte hitta en mer passande vagn känns de som! :) Vet ju inte riktigt ännu eftersom vi inte provat den i vardagen, men jag hoppas den funkar precis som vi vill! Superlätt att köra, smidigt och liten men ändå en robust och stadig vagn! En paraplyvagn & vanlig vagn i ett! Anton fick sina stora hjul och jag fick mina svängbara! (som man dessutom kan låsa så de ej blir svängbara) En kombo som är för bra för att vara sann! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0