Resa bokad till Skellefteå!

Publicerat: 2012-07-04 Kl: 10:34:00 | I kategori: Allmänt


Resan är bokad för semestern! Den 20 juli åker vi upp till Skellefteå där Anton har lite av sin släkt. Farfar &
Ulla-Britt är redan där uppe så de hinner vi också träffa. Vi stannar i 7 dagar och kommer bo i farfar Dans stuga som ligger utanför Byske. Ska bli spännande, dock kommer det bli mer spänannde att flyga! Jösses.. undra om jag kommer överleva! ... Ner kommer jag ju alltid, men ja menar levande... Har bara flygit 2 gånger i mitt liv, å de var till Turkiet fram och tillbaka när jag gick i 3an. Så inget man direkt kommer ihåg. Uuha.. lite nervös blir ja alltid!
 
Antons farbror ska fixa med bil och bilstol där uppe som vi kan låna och resten är fixat med sovplats och grejjer. Kommer bli toppen! Hoppas de finns massor att se, massvis med loppisar och att vi får stålande väder! Sen att man får ut så mkt som möjligt av semestern! Blir att träffa Antons bror och brorsöner för första gången, Li´s kusiner. De har heller aldrig träffat varandra. Kommer bli ett kärt möte får vi hoppas :)
 
 
Sen blir det iaf en dag till kolmården för att titta på alla djuren. Sen vet vi inte riktigt vad vi ska hitta på mer, kasnke en tur till Ullared? Sen en liten weekend för att träffa min kära skrika och snusa nybakad bebis? Såklart jag måste dit! Vi får se hur det blir och när det blir! Snart semester om 2 veckor.. Härligt!
 
Trackback
RSS 2.0