Någon gång ska vara den första!

Publicerat: 2012-06-25 Kl: 13:35:48 | I kategori: Allmänt


Igår följde jag med min kära Angelica till hennes hästar. De har nämligen fått en till häst i hagen så de behöver vara 3 personer när de rider ut, så jag fick äran att följa med igår! :) Jag, Angelica & Marie trotsade det fula vädret och åkte ut till hagen, dock kom solen fram och vi fick en underbar tur!
Innan har jag alltid ridit Lina, men denna gång red jag Angelicas häst Embla som är en islänning. Tänkte inte alls på de utan vi red iväg på en tur och det var inte förrän hästarna fick lite spring i benen som jag upptäckte att hon varken galopperade eller travade, hittade lixom inte rytmen! Haha hon töltade! Jag har aldrig i mitt liv töltat, men guuud så skojj de va! Å vilken fart, å vilket studs! Men när ja kom in i hur ja lättast skulle sitta så var det inga problem, satt hur bra som helst!
Hästarna var flyttade till sommarhagen och det var dags för nya fina ridvägar! Jättefina slingor som avslutades med lite plask för de 2 hästar som ville ;) Lina vägrade doppa tårna och stog på stranden. Livrädd för vatten!
Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0