Semester!

Publicerat: 2012-06-11 Kl: 11:59:03 | I kategori: Allmänt


Jag & Li åkte till Dalarna i fredags! :) Jag har semester nu under vecka 24, så då passade vi på att ta lite semester så vi slapp sitta hemma å dega :) Jag fyller ju även år på torsdag, och Anton måste jobba så vill ej sitta själv på min dag! Då åkte jag upp till mina fina här uppe istället, tror inte ja återvänder hem! ;)
Har träffat mina vackra tjejjer och mina fina pojkar! Har varit skönt å inte träffa allihopa så stressat! Har ju hela veckan på mig!
Igår var vi på kupolen en sväng, kikade lite. Försökte hitta någon födelsedagspresent till mig, men hittade inget speciellt. Dock en snygg jacka till Li!
Sen hem till mormor och gammelmormor för en fika! :) Så skönt å bara kunna åka å fika lite snabbt utan massa bilkörning å köer! I Like!
Li & gammelmormor Viola! :)
Fika!
Bus med mormor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0