Tisdag!

Publicerat: 2012-06-13 Kl: 09:55:37 | I kategori: Allmänt


Förlåt för dålig uppdatering, men det är som sagt semester så har valt att försöka göra det mesta av tiden och då blir det inte så mkt tid till att sitta och blogga :) Igår var vi med mormor och kollade på stan efter en födelsedagspresent till mig, men ja hittade ingen! Så himla tråkigt, men det är väl som vanligt. Vore roligt om man kunde hitta någon grejj som man kunde spara eftersom jag fyller 25! :D
Li har varit en klippa de här dagarna, så himla snäll och lugn! Inga problem, hade lite svårt att sova andra dagen, men det var nog för alla intryck och att hon var lite övertrött. Nu går det som på räls och allt funkar toppen!
Igår kväll efter att jag hade lagt Li så blev det bio med Bella, Maritha & Emelie! Snow white and the huntsman! Så himla bra film! 8 av 10 från mig, hade det varit lite mer "kärlek" så hade den absolut fått 10 av 10 :D
Nu blir det en sväng till kupolen då POP har sommar rea! Såg att både byxorna och jackan ja köpte var på 50% rea, den är inte skjysst! Sen hem till gammelmormor för lunch! :) Mys! Sen ska jag äntligen få klippa mig och färga håret då underbara Helen äntligen är hemma! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0