1års vaccin!

Publicerat: 2012-03-08 Kl: 23:03:00 | I kategori: Allmänt


I veckan har jag börjat jobba mer och det var pappas tur att ta tutan till BCV för 1 års vaccinationen! :)
Det hade gått jättebra, såklart hon blev lite ledsen, men sen gick det fort över. Har för övrigt helt glömt bort att hon fått den, då det inte har blivit någon feber eller liknande. Skönt!



12 månader, 4 dagar

V
ikt: 11.470 g
Längd: 77 cm
Huvudomfång: 46,5

Vår stora tjej! Hon ligger 1 över på både längd och vikt i sin kurva, så det går som det ska! Tungviktare! Men de brukar väl räta ut sig snart när de börjar gå sen antar jag. Jag är inte orolig och Anita hade sagt att hon var såå fin! Känns roligt att höra. Fick även tipset att smörja lite miniderm på hennes otroligt torra kinder. Får prova det!




Kommentarer
Postat av: sofia

var bara glad att hon har lite att ta av! guld när dom blir sjuka, eller för den delen plötsligt matvägrar... som K.. var redan tunn åsen matvägran på det. ingen hit, hade önskat hon hade haft mer hull då.

2012-03-09 @ 19:16:29
URL: http://soffilina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ja, jag känner lite så jag också. + när hon blev kräksjuk där den där veckan så rasade hon ju om kinderna och låren, på 1 vecka, läskigt! .. Lite att ta av är nog bra,.. kanske inte hur mkt som helst ;)

2012-03-09 @ 22:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0