Bus på kyrkettan! :)

Publicerat: 2012-03-20 Kl: 12:04:40 | I kategori: Allmänt


Idag vaknade vi tidigt,.. som alltid nu mer! Klockan 6! ... Inte somna om heller, det går inte! Men det är väl lika bra att kliva upp! ... Dock vill hon ju sova igen sen vid 8!... Jäkla unge, men idag fick hon inte det utan vi klädde på oss och tog en tur med Gaston sen kilade vi ner till kyrkettan en sväng! Jösses vad glad hon var! Hon busade och lekte med alla barnen och idag var hon till och med självständig. Hon kröp ifrån mig och kunde röjja runt överallt, annars har hon ändå haft lite koll och varit lite gnällig om jag rest på mig. Men idag gick det jättebra! Sångstunden klockan 10, roligt! Hon är så himla go och glad vår lilla tjej!


Tittuuuut!

Eftersom hon inte fick sova när hon brukar så somnade hon på stört så fort jag la ner henne i vagnen! Lilla tutan, så glad ändå in i det sista, brukar ju annars bli en hel del gnäll å grin, men idag körde vi på den lugna varianten!


Nu sover hon på balkongen, Gaston ligger också där ute så hann jag dammsuga och torka golven! Toppen! Här hemma har vi varje dag ett grustag.. Lortiga kläder och vita strumpor som blivit svarta.... Information om hår behöver vi inte nämna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0