Lilla O 7 år!

Publicerat: 2012-03-01 Kl: 11:44:39 | I kategori: Allmänt


Idag firar vi lilla O´s födelsedag! Hela 7 år blir han! :) Vår fina lilla kisse!



Jag kommer fortfarande ihåg när jag hämtade hem honom, pluggade och praktiserade på Västerort. Han var heeelt galen och jag hade gärna reklamerat honom eftersom han högg efter en när man sov och var ingen snäll katt över huvud taget. Men det gick inte eftersom ingen ägde honom och han kom in till kliniken helt lortig och utmärglad efter att ha bott under en gammal buss. Men när vi flyttade till ett radhus där han kunde gå ut blev han en helt annan katt, och idag ligger han gärna och snuttar på Anton och mig när han vill mysa!

Tiden går så himla fort... I morgon är det en annan liten som fyller år! Jag kan inte förstå.. Jag kan verkligen inte förstå att det har gått 1 år... 1 år! Det är helt otroligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0