Snart klart! :)

Publicerat: 2012-03-24 Kl: 20:38:53 | I kategori: Allmänt


Idag har vi pillat på Li´s rum! :) Vi har handlat den pastellgröna mattan på rusta


Blev jättefint inne i hennes rum! Sen har vi borrat upp hennes fina tavla som jag beställde ifrån Anna Form


Som nu sitter inramad ovanför hennes säng. Har lite småsaker kvar tills i morgon som ska fixas. Vill ha två blommor som ska stå där inne på fönsterbrädan, hittade en supersöt liten kruka igår med plättar i luften, så den fick stå på bokhyllan. I morgon ska vi även borra upp en lampa samt en liten holk som ska sitta på väggen. Bilder kommer i mogon! :) Så ni får vänta lite till på slutresultatet.

 Men hon sover där inne nu! Första gången i eget rum! Hon somnade på som vanligt, så jag tror inte det är något problem. Men vi får se om hon kanske vaknar till inatt då kanske hon inte riktigt vet vart hon är någonstans. Men hon brukar inte göra det så jag tror det går bra :) Är nog mest jag som kommer tycka det är lite jobbigt! Har satt på baby radion så jag hör henne om det skulle vara något. Dock hör jag nog ändå, men känner mig lite tryggare om den är på.

Hoppas ni har haft en kanon lördag! Nu blir det mys med kärleken i soffan framför en film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0