Släktträd!

Publicerat: 2012-05-22 Kl: 20:17:35 | I kategori: Allmänt


Har i min bebisbok, eller rättare sagt i Li´s, ett uppslag där man ska rita släktträd. Har försökt fundera hur ja ska rita och pyssla, men så kom ja på den brillianta idén att maila med AnnaForm om ett släkkträd på Li. Så nu har vi finslipat och mailat mellan varandra för att få fram detta fina träd! Tänkte även förstora upp detta i ett större format och sätta upp på väggen så hon har så hon kan titta på.


Tjusigt va?? :)


Kommentarer
Postat av: Jess

Urtjustigt! Älskar dom "mjuka" formerna o färgerna på bilden :)

Fick du igång på scrappandet? :)

2012-05-22 @ 20:28:52
URL: http://Sarakechi.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Jag vet! Superfint blev det, kommer nog passa perfekt i hennes rum! :)



Nej jag har inte börjat, har så himla mkt annat som ska göras.. haha du lär märka när ja ska börja ;)

2012-05-22 @ 20:35:51
Postat av: Jess

Jaaa, absolut :D

Okej, jag väntar med spänning, ska även samla ihop lite material själv o börja lite sen tror jag :D

2012-05-22 @ 20:39:31
URL: http://Sarakechi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0