Strålande väder!

Publicerat: 2012-05-19 Kl: 20:57:18 | I kategori: Renovering


Fredag

På förmiddagen checkade vi in på WorldClass jag och Emmelie! Vi körde kondition, 30 minuter på crosstrainer, 15 minuter på rodd och sedan 20 minuter på cykel. Så himla skönt! Efter dusch och lunch åkte vi och hälsade på farmor en sväng. Jag behövde lite slip papper till musen så ja kunde slipa på bordet jag fått ifrån Mari. Det är brunt, men ska bli en annan färg! ;)





Slipade klart hela bordet som nu står inne på balkongen för att grundmålas!

På kvällen efter att Li somnat och Anton spelade tv spel fick jag ett litet ryck och ringde kära storasyster för ett biobesök! Så himla skönt att träffas bara vi, utan barn! Vi åkte heeela vägen till Filmstaden i Kista för att se Älska mig igen Så himla bra film! Får boka in ett nytt biobesök snart igen! <3

Lördag

V
aknade klockan 9 av att Emmelie ringde och frågade vilken tid jag skulle komma över. Fattar ni, vi fick sova till 9 två dagar i rad! :) Li är en riktig sjusovare! Ibland iaf... Efter att ha vaknat typ 6 varje morgon hela veckan så tog hon också helg! Lovley! Tog med mig hund till Emmelie och körde intervaller i elljusspåret! Fan så gott de känns efteråt! Hoppas man kan hålla i detta nu så kanske de händer något! Men lämnar det nu, för ja tänker inte lova något, vet hur de brukar sluta!

Lunchade med Li & Anton och sedan tog vi hund och barn ner en sväng mot centrum. Där hölls betongcupen, var hur mkt folk som helst som tittade på alla åkare! Kul med lite liv i centrum! :)



Sedan hem och laga mat! :) Det är vad våran lördag har bestått av! Lite tv tittande på kvällen, Li fick vara vaken till 20:30 idag då hon somnade i parken rätt sent, men det gjorde inget, det är ju nästan semester med det fina vädret vi har! :) I morgon är det Andy´s lekland för hela slanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0