BoooooOorlänge!

Publicerat: 2012-10-29 Kl: 23:35:34 | I kategori:


Idag åkte jag och Li till Dalarna :) Gick hur bra som helst att köra, dock började de snöa och vid Hedemora var vägen avstängd så vi blev slussade in på en lite mindre väg,.. Där åkte jag i över 3,5 mil i 37 km/h på en 90 väg! Höll på å bli tokig! Väl framme så hämnade jag lååååångt utanför Falun! Usch vad arg jag var!

Fick hemmagjorda köttbullar hos mamma! Sen åkte jag & min fina Jejje till kupolen och kikade lite. Blev ett par nya fodrade jeans till Li, en pyjamas och strumpor! Sen kom Helen och Fia över och fixade min utväxt från helvete! Jösses så fint det blev!! :) blond som det ska vara nu! Emelie kom över lite senare och sen kom även mamma hem från jobbet. Nu är de god natt och tutan sover sen en tid tillbaka! Lite svårt att sova men hon slocknade i soffan vid 9 tiden! Men var väl mkt nya intryck kanske :)

Få se vad morgondagen bjuder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0