Äntligen helg!

Publicerat: 2012-09-07 Kl: 08:22:04 | I kategori: Allmänt


Nu är det fredag och igår jobbade jag sista dagen innan helgen! Så skönt! Dock är jag ledig varannan fredag enligt mitt nya schema, så det är toppen! Sen var förskolan stängd idag för planeringsdag, så jag skulle ha behövt varit ledig i vilket fall, men skönt att de hamnade på min lediga dag!
 
Li sover som vanligt fast hon har en ny säng, hon får välling i vardagsrummet framför tvn, sen bär jag in henne i sitt rum och lägger henne. Hon vänder sig och lägger sig och sover direkt. Ännu har hon inte kommit upp själv utan somnat. Duktiga tjej! Den dagen då man får lite protester är de bara att bära in henne varje gång tills hon somnar av uttmattning. Jag är lika envis som hon om inte envisare! 
 
 
Idag ska vi åka till Forum och kolla lite, mamma behöver faktiskt lite nya kläder. Har sagt att jag inte vill handla något innan jag går ner mer i vikt, men samtidigt så måste jag ha något att sätta på mig. Lika tråkigt varje gång, hatar å leta kläder! Värsta jag vet... Men idag behövs det! Ska dessutom ut med mina tjejjer ikväll! Ska bli så himla roligt, vi har fortfarande aldrig varit ute tillsammans! Så de ska bli sjukt roligt! :) 
 
Li ska få leka med farmor medans jag springer i affärerna, brukar annars aldrig finnas tid att titta på något själv, och då tröttnar jag direkt. Så för att verkligen försöka så ska jag göra det! Men lite lunch hemma först och en promenad med Gaston ska göras nu på morgonen! Li sitter och tittar på barnkanalen och dags att byta kläder och gå ut med hunden! Inte så roligt väder, men ett måste! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0