Förkyld till 1000

Publicerat: 2012-09-09 Kl: 20:30:10 | I kategori: Allmänt


Jag ska aldrig mer säga att jag sällan blir sjuk.. Det slår fan tillbaka fortare än vad man tror! .. Jag sa senast i torsdags efter att ha kollat på ett shema inne på kontoret på jobbet,. "Åh jag är den enda som inte varit sjuk!" ... Sagt och gjort! Kände av halsen redan i torsdags eftermiddag, men på fredagen var de bättre. Sen på lördags eftermiddagen var det värre igen och idag är de värre än någonsin. Ont i öronen, snorig, täppt, hostar och på toppen har ja nu ont i bröstet. Måste vara allt snor som finns, det tar ju lixom aldrig slut. Hur mkt man än snyter sig och sprayar nässpray... Vidrigt är det, och papperet som annars går som smör här hemma är slut innan de når diskbänken! .. Snorkalas har jag och Li haft idag. Men hon är pigg och glad, ingen feber. Förutom allt snor då, och hostan. Men det verkar ju vara dessa tider nu! ... Alla ungar går med 11an.. 
 
Idag var vi bjudna på lunch hos farmor, så det blev god mat och sen spel och lek på gården. Li busade i sandlådan och vi andra kastade boll! Det slutade med att Li hade sand överallt, hela håret och tröjjan. Tröjjan är för övrigt Antons från när han var liten som farmor Eva stickat! Jättefin! 
 
Liten äter russin!
 

Vårat lilla hjärta! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0